EventPhotoWordPress.com site

Geyer Music Factory 2011 – Monika Kuszyńska

Fotorelacja z koncertu Moniki Kuszyńskiej

Geyer Music Factory 2011 – Monika Kuszyńska zagrała koncert w Białej Fabryce. Wydarzenie miało miejsce 12 sierpnia 2011r na terenie Centralnego Muzeum Włókiennictwa przy ul. Piotrkowskiej 282 w Łodzi.

 
Geyer music factory” to cykliczny event muzyczny w ramach Letniego Festiwalu Sztuki. Monika na scenie wystąpiła w towarzystwie muzyków : Kuba Raczyński (saksofony), Robert Lewandowski (piano), Andrzej Zielak (kontrabas), Emilian Waluchowski (perkusja). Wokalistka zachwyciła przybyłych wspaniałą urodą, prezencją, głosem oraz kreacją. To był magiczny wieczór pełen pozytywnych emocji. Frekwencja wśród publicznośći osiągnęła maxymalne stężenie.

 
Na mnie osobiście największe wrażenie zrobiły dwa utwory : “Tyle siły mam” oraz “Pamiętaj mnie” w którym gościnnie na akordeonie zagrał Krzysztof Raczyński (do dziś mam ciary). Wróżę że te dwa “kawałki” w tych właśnie aranżacjach staną się “potężną lokomotywą muzyczną” dla poczynań Moniki i jej zespołu. To był wielki zaszczyt dla mnie móc uczestniczyć w tym wydarzeniu. Bardzo bym chciał jeszcze kiedyś  “pofocić” Monikę i jej grupę muzyków, na przykład w trakcie nagrywania materiału w studio  (takie tam małe fotograficzne the making-of ) – Sie rozmarzyłem okrutnie…

Przydatne linki :

 

Zdjęcia koncertowe (fotografia koncertowa) :

 

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

